Foetsie naar de Fillipijnen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van gooijert en corrine - WaarBenJij.nu Foetsie naar de Fillipijnen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van gooijert en corrine - WaarBenJij.nu

Foetsie naar de Fillipijnen

Door: corrine

Blijf op de hoogte en volg gooijert en corrine

24 December 2016 | Nederland, Nederland

Volgende week zondag is het dan zover.... niet alleen het nieuwe jaar begint dan, maar wij vertrekken dan weer lekker naar de tropen. Dit keer gaan we naar de Filipijnen en we gaan niet ingewikkeld doen door van eiland naar eiland te reizen, nee we gaan naar 1 eiland: PALAWAN!
Op dat eiland verblijven we de hele maand januari, we hebben wel verschillende appartementen geboekt en ook doen we 2 bootreisjes van 3 dagen. Een reis naar 1 van de mooiste eilanden ter wereld, staat in het teken van zon, zee, snorkelen, duiken, chillen, mooie natuur en verder zien we wel.
Wij hebben er in ieder geval onwijs veel zin in, het duurt wel even voor we op de plaats van bestemming zijn, want we vertrekken 1 januari in de avond, maar op 3 januari in de ochtend zijn we pas op de plaats van bestemming. We hebben een overstap in dubai, daarna een overnachting in manilla en de volgende ochtend is het dan nog dik een uur vliegen naar Palawan.
Leuk als jullie onze reis weer willen volgen!
Fijne feestdagen en een heel goed 2017 voor iedereen!

• 24 December 2016 - 17:37

Frank:

Leuk hoor dat er weer zo n reisverslag komt, zo voelt het net alsof ik zelf ook wel is verder kom als de randstad.

• 06 Januari 2017 - 15:34

Jaap Verbruggen:

Hallo luitjes bennen jullie er al hst het daar nog wat te zien van de typhoon of is alles plat nou tot mails en veul plezier de grtsj loes & jaap

• 07 Januari 2017 - 00:29

Gooijert En Corrine :

Beste lezers, vanwege het ubertrage internet is het niet te doen om te bloggen. Dus doen we dat niet, hahaha. Als we terug zijn laten we wel wat avonturen en foto's zien. Zo.af en toe plaatsen we wat op facebook. Het is warm met af en toe een tropisch buitje. Het is werkelijk prachtig zowel onder als bovenwater. Enige minpuntje is dat Gooijert zijn bagage we nog niet is...hopelijk wordt zijn tas vandaag afgeleverd. Vanaf morgen zitten we 3 dagen op zee, we gaan eiland hoppen dan zijn we echt even van de bewoonde wereld weg. Groetjes gooijert en corrine.

• 07 Januari 2017 - 00:29

Gooijert En Corrine :