2e reis is ook een feit! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van gooijert en corrine - WaarBenJij.nu 2e reis is ook een feit! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van gooijert en corrine - WaarBenJij.nu

2e reis is ook een feit!

Door: corrine

Blijf op de hoogte en volg gooijert en corrine

21 Oktober 2014 | Nederland, Nederland

Zojuist een ticket en het appartement geboekt. We vertrekken 5 februari voor 3 weken naar de Dominicaanse Republiek!
Als we terugkomen van de Malediven zijn we ongeveer 7 weken thuis en gaan we naar de andere kant van de aardbol. Weer naar Caribbean, na Curacao, Bonaire, Cuba en Tobago gaan we nu dus DR verkennen. We gaan naar het plaatsje Juan Dolio dat ligt aan de Caribbische zee en niet aan de noord Atlantisch oceaan. Hier zijn namelijk meer duik en snorkelstekken te vinden en is het toeristische uitgaansleven wat minder druk. Geen resort geboekt zoals zovelen doen, maar we hebben een appartement met terras en grote tuin gehuurd van een particulier die een bbq voor ons aanschaft (waar zouden we zijn zonder bbq nietwaar?)

• 21 Oktober 2014 - 17:42

Gillis:

Heel veel plezier in de voorbereidingen!!!