Geboekt! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van gooijert en corrine - WaarBenJij.nu Geboekt! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van gooijert en corrine - WaarBenJij.nu

Geboekt!

Blijf op de hoogte en volg gooijert en corrine

18 Juli 2014 | Nederland, Nederland

De eerste vakantie voor aankomende winter is geboekt! Op 23 november vertrekken we voor 3 weken naar een onbewoond eiland in de Indische oceaan, we gaan naar de MALEDIVEN!!!
We hebben er zin in!!! Vooral genieten van het onderwaterleven. We gaan naar Embudu village. Het eiland is ongeveer 300 x 150 meter groot er is 1 resort, 1 restaurant en 1 duikschool...that's it! Maar rondom het hele eiland is een rif, kortom genoeg te zien onder water!!!
Even kijken waar we heen gaan dit is de link: http://www.embudu.com/

En maar 3 weken hoor ik mensen denken?? Nou de planning is om in februari nog eens 3 weken weg te gaan hoor, waarschijnlijk Kaapverdië...

• 18 Juli 2014 - 12:27

Lianne :

Wauw!
    Geweldig zeg! We zullen weer met veel plezier jullie verslagen lezen!
    X Lianne

• 18 Juli 2014 - 13:19

Gooijert En Corrine :

Ik denk dat we ook met heel veel plezier onze verslagen gaan schrijven! ZIN IN VAKANTIEEEEE!!

• 09 November 2014 - 16:03

Gooijert:

lekker hoor nog 2 weken werken en dan gaan we jippie

• 30 November 2014 - 11:57

Janny Ponsen:

alles is hier goed hoor ik hoor net dat er weer kippen geruimt worden

Tags: malediven