Toch strand - Reisverslag uit Juan Dolio, Dominicaanse Republiek van gooijert en corrine - WaarBenJij.nu Toch strand - Reisverslag uit Juan Dolio, Dominicaanse Republiek van gooijert en corrine - WaarBenJij.nu

Toch strand

Door: gooijert

Blijf op de hoogte en volg gooijert en corrine

06 Februari 2015 | Dominicaanse Republiek, Juan Dolio

vandaag de andere kant op gelopen en nu blijkt dat we nog geen 100 meter van het strand zitten. wat we gisteren niet hadden gezien is dat er een hele kom in de kustlijn zit waar een redelijk strand te vinden is. wel redelijk grote golven helaas en het water is niet echt helder.lekker op het strand gelegen en bij gekleurd, wat gesnorkeld(was niet echt om over naar huis te schrijven), maar wat we vandaag wel hebben ontdekt is dat er wel vis zit voor de kust. we hebben namelijk diverse vissers gezien die ook vis hadden gevangen. wel eens waar geen grote maar toch, dus besloten om morgen maar eens achter de brandingslijn te gaan snorkelen misschien is het daar beter. verder ontdekt dat het toerisme hier al zo'n beetje sinds 1998 op zijn gat beland is en dat de meeste mensen het hier niet echt breed hebben

Tags: Juan Dolio