Bijna weg - Reisverslag uit Nederland, Nederland van gooijert en corrine - WaarBenJij.nu Bijna weg - Reisverslag uit Nederland, Nederland van gooijert en corrine - WaarBenJij.nu

Bijna weg

Door: Corrine

Blijf op de hoogte en volg gooijert en corrine

04 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Morgenochtend heeeeeel vroeg, vertrekken we naar Schiphol om daar nog even in te checken en in het vliegtuig naar Punta Cana te stappen. We hebben er zin in! Even 3 weken chillen, snorkelen en genieten van de Dominicaanse zon! Ik kijk vooral enorm uit naar de walvistrip. Van januari tot maart komen er elk jaar duizende builtruggen langs de kust van punta cana. Ze komen er om te paren en de vrouwtjes bevalen er van hun jong. In ons appartement hebben we wifi dus we kunnen weer wat regelmatiger bloggen als op de Malediven. Eind februari zijn we weer terug en is hopelijk de lente aangebroken in Nederland